Monday 30 October 2017

Professional Forex Trading Mester Klassen Anmeldelser Tyne Daly


Master Class Reviews MasterClass Online Review - Online Classes From The Worlds Best Basert på vurderinger online, er klassene tatt hensyn til folk på alle nivåer i ferdigheter i ulike yrker. Les mer .. Guru master class anmeldelse SORAMO STORE LTD google smasher anmeldelse google smasher Guru Blueprint guru master class frank kernes buss Mer info Om Eben Hedenske Michelle MacPhearson halloween affiliate Eben. Les mer .. Gjennomgang av James Pattersons Writing Masterclass Jeg ble bombardert av Facebook-annonser og ønsket å finne ut hva avtalen var med denne masterclass-tingen. Jeg fant anmeldelsen din veldig nyttig. Les mer .. Aaron Sorkin Masterclass Review (Sorkin Screenplays Inkludert) Er du klar for min Aaron Sorkin Masterclass gjennomgang I dette innlegget, jeg skal gå gjennom klassen, bryte ned innholdet for de nysgjerrige å vite mer, dele høydepunktene og tilby min (få). Les mer .. Werner Herzogs GRATIS filmskaping MasterClass Så når en mester som Werner Herzog har en mesterklasse hvor han deler sin kunnskap om filmskaping og historiefortelling, er det definitivt en klasse verdt å ta hensyn til. Les mer .. MasterClass Reviews - Legit eller Scam Hvis du har erfaring med dette selskapet eller deres produkter, vennligst la dine MasterClass vurderinger nedenfor. Les mer .. Arbeid på Master Class - Glassdør Se hva ansatte sier det er som å jobbe på Master Class. Lønn, vurderinger og mer - alt lagt ut av ansatte som arbeider på Master Class. Les mer .. Start din anmeldelse av Master Class Matryoshka - TripAdvisor Vi sjekker 200 sider for deg. Master Class Matryoshka, St. Petersburg: Adresse, Telefonnummer, Toppkarakteristikk Spesialforsterker Gavebutikk Anmeldelser. Les mer .. Master Class - Theatre reviews Dato omtale: 14. oktober 2013. Jeff anbefales. For mer info kassen Master Class-siden på theatreinchicago. Les mer .. SuperLearner Academy Master Class Reviews - Legit eller Scam Hvis du har erfaring med dette selskapet eller deres produkter, vennligst legg igjen SuperLearner Academy Master Class vurderinger nedenfor. Les mer .. Master Class Review - Stage - The Guardian Naomi OConnell som Sharon Graham og Tyne Daly som Maria Callas i Master Class på Vaudeville Theatre, London. Foto: Nigel Norrington for Guardian. Les mer .. Master Class Reviews - Vaudeville Theatre - Boxoffice. co. uk Les enkle Master Class vurderinger av kunder og profesjonelle kritikere. Teateranmeldelser og siste nyheter oppdateres daglig. Les mer .. Anatomi Master Class Reviews - Anatomi Master Class Hva Anatomy Master Class Studenter Si: Hva jeg liker om denne anatomi Kurset er lett å lære Les mer .. Smashbox Master Class Lighting Theory Palette l Anmeldelse. - YouTube Jeg håper du alle likte anmeldelsen og stikkordene i den nye og begrensede versjonen Smashbox Master Class Lighting Theory Palette. Les mer .. Anmeldelser Kjøkkentøy amp Cookware Master Class Vårformet kake. Master Class-serien av Award Winning Bakeware har en robust kommersiell vekt og har en høy kvalitet. Les mer .. Master Class Review Vaudeville Theatre Gå og se denne strålende og bevegelige produksjonen Tyne Daly vil gi deg en mesterklasse i finskuespill. Gjennomgang av Sandra Palme (Twitter: LondonTheatre2). Les mer .. Radiologi Masterclass - Opplæringsprogrammer Medforfattet av forfatteren av Radiology Masterclass, Radiology in a Glance er en komplett oversikt over medisinsk bildebehandling egnet for medisinske studenter, junior leger og andre. Les mer .. Aaron Sorkin lærer Screenwriting Masterclass Review (Uke 1) Og etter at jeg meldte meg til Sorkins Screenwriting Masterclass, gikk jeg tilbake og så på noen av hans verk igjen. Les mer .. Fotografi Masterclass Av Evan Sharbouneau - Real Review På denne fotograferingens mesterklasse gjennomgang vil vi undersøke dette nye kurset, snakke om ting du vil lære inne og dekke fordelene og ulemper med det, slik at du kan ta en smart beslutning. Les mer .. Rapid Traffic Masterclass Review amp Bonuser - Fungerer det virkelig Rapid Traffic Masterclass Review Hva er det. Slik konverterer du nettstedet til en pengeinnstillingsmaskin. Da jeg startet på nettet, var alt jeg ønsket å lage min første dollar. Les mer .. Guru master class review SEBASTIAN ASHER RESERVERINGER, BONUSER OG PENGER GJØR INFO GURU MASTERCLASS REVIEW Søk Takk for at du besøkte min Guru MasterClass gjennomgang av Eben Pagan. Les mer .. Dustin Hoffman MasterClass Acting Review Ive har gjennomgått flere klassekamerater videoer, og min egen har vært oppe i nesten to måneder, men ingen har vurdert det. Les mer .. eBay Master Class - Gratis nedlasting og programvare anmeldelser eBay Master Class er en serie på 25 originale artikler av eBay ekspert Brian McGregor, utgiver av eBay Auction Les mer .. PS Masterclass 2016 Review - Full Offical Version Last ned nå PS Masterclass 2016 Gjennomgå kommende hendelser. Hei designere, Webmasters amp Markedsførere Har du noen gang blitt skuffet av en grafisk designer eller betalt en liten formue for grafikk Les mer .. Teater gjennomgang: Master Class en mesterlig hyllest til Maria Callas Daniel Lammins produksjon av Master Class vil glede opera og teater elskere likt, og publikum vil lenge verne minnet om Mercedes fantastisk prestasjon. Les mer .. Du kan også like eller gå hjem: Nok om deg Lets Revisit My Glory Days Master Class, en revival of the Terrence McNally leke med Tyne Daly som Maria Callas, er på Friedman Theatre. Kreditt Sara KrulwichThe New York Times Tøfler foran oss og tårnet gjør hun, selv om hun ikke er særlig høy, den feirede opera sanger er utvilsomt, overveldende der. Og likevel er det ikke der i det hele tatt. En av de mest skremmende forutsetningene du noen gang sannsynligvis kommer over, er, på et dypt nivå, fraværende. Som gjør det enda mer umulig for deg å ta øynene av henne. Dette paradokset er det magiske trikset i sentrum av Tyne Daly s bemerkelsesverdige prestasjon som Maria Callas i Master Class, Terrence McNally s 1995 spiller om skumring av den gudinnen til bel canto. I produksjonen som åpnet torsdag kveld på Samuel J. Friedman Theatre, er Callas tilsynelatende i et auditorium på Juilliard-skolen i begynnelsen av 1970-tallet, hvor hun instruerer elevene på kunsten å utføre opera. Men fru Daly gjør det klart at de forferdelige unge tingene som prøver så hardt å treffe notater og se heroiske, er for Callas fargeløse fantom. Så er verden de bor i. Denne Callas lever i en mer levende tid, i et øyeblikk, både evig og flyktig når hennes karrieres herlighet stemte med appetitten til sin ambisjon. Det øyeblikket er fortsatt lyst og varmt inne i henne, det er den eneste virkeligheten hun helt anerkjenner, og det blir alt annet i skygger. Master Class er ikke, med en generøs regning, et veldig bra spill, selv om det kan være en underholdende. Mr. McNally (som tidligere Lisboa Traviata, som tok et mer indirekte utseende på Callas, er et veldig bra lek) er en opera buff som her blandet en lidenskapelig fans kunnskap om myte, sladder og musikk i en pulpy, Broadway-moden pakke. Likevel transformerer fru Daly det skriptet til en av de mest spøkende portrettene Ive sett av livet etter stjernen. Best kjent for å spille tøffe, jordige bretter på fjernsynet (Cagney amp Lacey) og på scenen (Momma Rose in Gypsy), ville den firkantede fru Daly ikke virke som et åpenbart valg for den sjeldne, selvopprettelsen som var Callas. Den elegante Zoe Caldwell, som oppsto rollen (og vant sin fjerde Tony Award for det), så ut som mer som den middelaldrende Callas, og trodde sannsynligvis mer som den offentlige ideen til den sangeren. Men vær ærlig: selv om Mr. McNallys versjon av Maria Callas deler ringen til den virkelige stjernen, er hun en fabrikasjon, en juiced-up kompositt av 20-tallet divas. Mens han lånte noen linjer (inkludert mye av den endelige talen) fra bånd av Callas-økter på Juilliard, har han også innrømmet å inkorporere aspekter av andre stjerner, inkludert Renata Scotto og Leontyne Price. Dette var sannsynligvis nødvendig, da den virkelige Callas ble sagt å være en dypt kjedelig conversationalist. Sierra Boggess, venstre, og Tyne Daly i gjenopplivelsen av Terrence McNallys 8220Master Class.8221 Kreditt Sara KrulwichThe New York Times Så det har nesten ikke virket spott for å ha hatt Callas of Master Class legemliggjort gjennom årene av skuespillere som er forskjellig fra prototypen deres ( og fra hverandre) som Patti LuPone, Faye Dunaway, Dixie Carter og Fanny Ardant. Hva delen krever er først og fremst en forståelse av egoet som både gjør det mulig for stjernen og stunts livene til de som besitter det. I denne Manhattan Theatre Club-produksjonen, regissert av Stephen Wadsworth, er ego av fru Dalys Callas olympisk og skummelt. Hun er ikke en av disse uimotståelig sjarmerende narcissister som dukker opp i kjærlige satirer av folk som Kaufman og Ferbers Royal Family. Det er sant, det ser ut til at hun kanskje er slik i åpningsscenen, når Callas adresserer publikum med koselig nedbrytning mens du tar graver på andre berømte sopraner. Hennes tidlige samspill med hennes pianist, Manny (Jeremy Cohen), og en scenehånd (Clinton Brandhagen) er morsomt utålmodig og imperious. Så til en viss grad er det hennes økter med de tre elevene hun (slags) lytter til og føler seg fri til å fornærme: to sopraner, Sophie De Palma (Alexandra Silber) og Sharon Graham (Sierra Boggess), og en tenor, Anthony Candolino (Garrett Sorenson). Likevel føler du at det som skjer rundt Callas, er av liten interesse for henne. Studentene, sangene de synger, selv hennes egne ord, gjelder bare i den grad de ber om minner om hva som var (og for henne vil det alltid være). Selv tilfeldig falt navn krok inn i fortiden hennes, og hennes revet uttrykk viser det. Når hun forholder seg tomten til Cherubinis Medea, der tittelkarakteren blir kastet over av en kraftig mann for en glamorøs ung kvinne, vet du at shes tenker på hennes formidable elsker, Aristotle Onassis, som forlot henne for Jacqueline Kennedy. Når hun viser en student hvordan en del skal opptre, er hun i tankene på scenen i La Scala eller Covent Garden, og vi kan føle den viscerale spenningen Bellini eller Verdi inspirerer i henne. Var det også, selv om når hun prøver å synge stemmen sin, er det en guttural rasp. For teatergjestere som vet lite om Callass-historien, har Mr. McNally gitt arialike monologer der hun gjenopplever teatralske triumfer og smertefulle intime scener med Onassis. For disse løses Thomas Lynchs-settet fra det prosaiske trepanel-auditoriet til en hul med pulserende mørke med opplyste glimt av storhetens fortid (David Lander gjorde belysningen), mens den virkelige Callass uendelig stemme fyller luften. (Jon Gottlieb er lyddesigneren.) Utdrag: Master Class Tyne Daly og Sierra Boggess i en scene fra Broadway-vekkelsen av Terrence McNallys play. (Video av Manhattan Theatre Club.) Av Ingen Ingen på Publiseringsdato 7. juli 2011. Watch in Times Video 187 Mye av skrivingen i disse scenene er i den skamløse tradisjonen med roman clef potboilers, som når Maria bekrefter Ari som Hun er gravid og lengter etter å bære sitt barn. (Det hjelper ikke at Callas må snakke hans linjer også.) Men fru Dalys gjervete forpliktelse til hvert ord Callas utters holder forlegenhet i sjakk (vel det meste). Som Callas snakker om den dyrebare hevnen at suksess bringer henne, glitter øynene hennes med sulten til en kvinne klar til å sluke verden. Den glitter dimmer når Callas går tilbake til nåtid, men vi vet at det fremdeles venter på å skyte opp igjen. Det er kanskje hensiktsmessig at støttestøtten, som lener seg mot crowd-courting cuteness, i stor grad virker så uautentisk sammenlignet med fru Daly. Men det betyr at den dramatiske spenningen er nesten helt innenfor henne. Av sangerne er kun Mr. Sorensons karakter i stand til å engasjere Callas, med en seksuell tilkobling som kort og påvirket ubalansen henne. Takk for at du abonnerer. Det har oppstått en feil. Prøv igjen senere. Du abonnerer allerede på denne e-posten. Frøken Silber, en tiltalende tilstedeværelse, overlater tegneserien. I rollen som den brennende og åpenbart begavede Sharon, skapt av Audra McDonald (som vant Tony for å holde seg med Ms Caldwell), registrerer Ms Boggess (The Little Mermaid) altfor pallid å være en trussel mot en Callas, enda en som har mistet stemmen sin. I rettferdighet virker fru Dalys Callas ubrytelig. Hun er noen ganger sårbar, men hun er aldri skjøre i den måten at fru Caldwell var i delen. Kunstnerens ego forblir i dette tilfellet et ukuelig monster. På et tidspunkt, Callas, husker seg selv på toppen av sin form, sier: Det er hvem jeg er. Denne stemmen. Og selv om denne kvinnens kropp ikke lenger kan produsere denne stemmen, tviler du ikke på at den fortsatt eksisterer, og at den fremdeles definerer henne. Av Terrence McNally regissert av Stephen Wadsworth sett av Thomas Lynch kostymer av Martin Pakledinaz belysning av David Lander lyd av Jon Gottlieb perle design av Paul Huntley produksjon scenen leder, Susie Cordon kunstnerisk produsent, Mandy Greenfield daglig leder, Florie Seery produksjonssjef Joshua Helman. Presentert av Manhattan Theatre Club. Lynne Meadow, kunstnerisk direktør Barry Grove, konsernsjef ved spesialavtale med Max Cooper, Maberry Theatricals, Marks-Moore-Turnbull Group og Ted Snowdon. På Samuel J. Friedman Theatre, 261 West 47th Street, Manhattan (212) 239-6200 telecharge. Gjennom 21. august. Kjøretid: 2 timer 15 minutter. Med: Sierra Boggess (Sharon Graham), Clinton Brandhagen (Stagehand), Jeremy Cohen (Emmanuel Weinstock), Tyne Daly (Maria Callas), Alexandra Silber (Sophie De Palma) og Garrett Sorenson (Anthony Candolino). Daly on Broadway En nylig trend på Broadway har vært en serie med gjenopplisninger av velrenommerte skuespill, som i lys av ettersyn har vist seg å være noe mindre enn vi en gang trodde. Den nylige produksjonen av Equus skinnet et ikke altfor smigrende lys på spillets tunge melodrama og arkaisk 1970s poppsykologi. Og 2008 Broadway-opplevelsen av en mann for alle årstider hadde noen mennesker lurt på om tittelen fortsatt var sant. Og nå har vi Master Class. som vant Terrence McNally sin andre Tony Award i to år, over David Hare (Racing Demon), Sam Shepard (Buried Child) og August Wilson (Seven Guitars). Jeg så Master Class på turné i Boston med Faye Dunaway (som formentlig skriver, regisserer og starring i en kommende filmversjon), og jeg husker på det tidspunkt at det var et underholdende, godt utført og kraftig spill. Etter å ha sett den nåværende Broadway-vekkelsen av Master Class. som spiller Samuel J. Friedman Theatre under auspices av Manhattan Theatre Club. Jeg kan ærlig si at stykket forblir kraftig og underholdende, men som for godt utført, vel, ikke så mye. Ved andre visning, føles leken mer som en overfladisk karakterstudie, med sin sentrale diva omgitt av halm menn og kvinner som tjener som tragikomisk fôr til hennes ravinger og punchlines. Ikke gjør feil, selv om det er mye moro, spesielt når skuespillerinne har dybdekarakterisering i henne for å gjøre Callas troverdig. Ved alle kontoer tjente Zoe Caldwell og Patti LuPone denne funksjonen mer enn beundringsverdig. Og heldigvis for den nåværende produksjonen, bringer Tyne Daly sitt eget merke av ild og raseri til rollen. Selvfølgelig visste vi at Tyne hadde det i henne, i det minste basert på hennes kick-ass, Tony-vinnende sving som Rose in Gypsy. Men her kaster Daly vellykket av sine typiske arbeidsklasse roller og fremstår som et kraftverk av kongelig og dyrket styrke. Som du kanskje vet, er Master Class basert på en serie av faktiske master klasser som berømte opera sanger Maria Callas holdt på Juilliard på 1970-tallet. McNally har tydeligvis en ball som han maler et portrett av Callas som både en strålende utøver og en krevende tyrann. Han forsøker å gi oss en følelse av hvordan Callas kom til å bli kvinnen hun var på tidspunktet for lekene, men tilbakemeldingene kommer ut som ansikts psykoanalyse: familien hennes behandlet henne dårlig, hennes søster var den vakre, Aristotle Onassis handlet som selv om hun var i besittelse, alle hennes nemeser plottet hennes død, osv. Som sagt, Tyne Daly er fascinerende under disse tilbakeslagene, som hun er i løpet av resten av drama, og bringer McNally39s ofte stilte ord en dybde og dynamisme som de tjener ikke fullt ut på egenhånd. I sannhet fungerer Master Class nesten som karakterutforskning, men er fortsatt overbevisende som ekte drama. Spillets hovedansvar oppstår i sine tynt trukket støtter, som ikke er så mange mennesker som typer, hver en praktisk folie som viser oss en annen side av Callas. McNally faller også tilbake til jevne mellomrom, enkel humor, og mye av dialogen fra de støttende spillerne virker som en serie oppsett for Callas punchlines. På den positive siden er McNally tydeligvis ikke interessert i å bare skildre Callas som et hjerteløst monster, hectoring hennes studenter til tårer og tantrum. Han avslører også litt av det som også gjorde en Callas flott kunstner. For Callas var en stor operaforestilling ikke så mye om vokalteknikk (Callas mistet sin stemme etter 10 år med å utføre), men snarere om å oppnå en fullstendig realisert tegnefilm, og bringe ut dramaet som er inneboende i musikken. Master Class er på sitt mest overbevisende og spennende når Callas oppfordrer sine anklager for å finne dramaet bak musikken. McNally mottar i stand assistanse her fra regissør Stephen Wadsworth. hvem viser at han godt kjenner masterklassens arbeid, og har overvåket mange av dem selv på Juilliard. Spesielt morsomt å se er Callas39s tredje coaching, med den brennende Sharon Graham, spilt her av Sierra Boggess (og i den originale produksjonen av Audra McDonald. Som vant Tony-prisen for den forestillingen). Boggess, sist sett på Broadway med en halefin og i Heelys som Ariel i The Little Mermaid. har fantastisk tilstedeværelse og flott ren soprano stemme. Daly og Boggess viser seg å være ganske dynamisk paring, spesielt som de to sparer under Sharons mange abortive forsøk på å komme gjennom Lady Macbeths brevsted. Jeg må innrømme at de fleste kritikerne var mye mer positive about0160 Master Class enn jeg, og basert på den positive responsen, har produksjonen blitt utvidet til 4. september. Jeg anbefaler showet hvis du vil se en voldsom og rasende Tyne Daly, som sannelig er en åpenbaring i rollen. Og spillet er aldri mindre enn underholdende. Men som en del av seriøst drama, og en hyllest til en av gigantene i opera-scenen, er Master Class noe mindre enn mesterlig. Gjennomgang - Master Class med Tyne Daly på Broadway En nylig trend på Broadway har vært en serie med gjenopplivelser av velrenommerte skuespill, som i lys av ettersyn har vist seg å være noe mindre enn vi en gang trodde. Den nylige produksjonen av Equus skinnet et ikke altfor smigrende lys på spillets tunge melodrama og arkaisk 1970s poppsykologi. Og 2008 Broadway-opplevelsen av en mann for alle årstider hadde noen mennesker lurt på om tittelen fortsatt var sant. Og nå har vi Master Class. som vant Terrence McNally sin andre Tony Award i to år, over David Hare (Racing Demon), Sam Shepard (Buried Child) og August Wilson (Seven Guitars). Jeg så Master Class på turné i Boston med Faye Dunaway (som formentlig skriver, regisserer og starring i en kommende filmversjon), og jeg husker på det tidspunkt at det var et underholdende, godt utført og kraftig spill. Etter å ha sett den nåværende Broadway-vekkelsen av Master Class. som spiller Samuel J. Friedman Theatre under auspices av Manhattan Theatre Club. Jeg kan ærlig si at stykket forblir kraftig og underholdende, men som for godt utført, vel, ikke så mye. Ved andre visning, føles leken mer som en overfladisk karakterstudie, med sin sentrale diva omgitt av halm menn og kvinner som tjener som tragikomisk fôr til hennes ravinger og punchlines. Ikke gjør feil, selv om det er mye moro, spesielt når skuespillerinne har dybdekarakterisering i henne for å gjøre Callas troverdig. Ved alle kontoer tjente Zoe Caldwell og Patti LuPone denne funksjonen mer enn beundringsverdig. Og heldigvis for den nåværende produksjonen, bringer Tyne Daly sitt eget merke av ild og raseri til rollen. Selvfølgelig visste vi at Tyne hadde det i henne, i det minste basert på hennes kick-ass, Tony-vinnende sving som Rose in Gypsy. Men her kaster Daly vellykket av sine typiske arbeidsklasse roller og fremstår som et kraftverk av kongelig og dyrket styrke. Som du kanskje vet, er Master Class basert på en serie av faktiske master klasser som berømte opera sanger Maria Callas holdt på Juilliard på 1970-tallet. McNally har tydeligvis en ball som han maler et portrett av Callas som både en strålende utøver og en krevende tyrann. Han forsøker å gi oss en følelse av hvordan Callas kom til å bli kvinnen hun var på tidspunktet for lekene, men tilbakemeldingene kommer ut som ansikts psykoanalyse: familien hennes behandlet henne dårlig, hennes søster var den vakre, Aristotle Onassis handlet som selv om hun var i besittelse, alle hennes nemeser plottet hennes død, osv. Som sagt, Tyne Daly er fascinerende under disse tilbakeslagene, som hun er i løpet av resten av drama, og bringer McNally39s ofte stilte ord en dybde og dynamisme som de tjener ikke fullt ut på egenhånd. I sannhet fungerer Master Class nesten som karakterutforskning, men er fortsatt overbevisende som ekte drama. Spillets hovedansvar oppstår i sine tynt trukket støtter, som ikke er så mange mennesker som typer, hver en praktisk folie som viser oss en annen side av Callas. McNally faller også tilbake til jevne mellomrom, enkel humor, og mye av dialogen fra de støttende spillerne virker som en serie oppsett for Callas punchlines. På den positive siden er McNally tydeligvis ikke interessert i å bare skildre Callas som et hjerteløst monster, hectoring hennes studenter til tårer og tantrum. Han avslører også litt av det som også gjorde en Callas flott kunstner. For Callas var en stor operaforestilling ikke så mye om vokalteknikk (Callas mistet sin stemme etter 10 år med å utføre), men snarere om å oppnå en fullstendig realisert tegnefilm og bringe ut dramaet som er inneboende i musikken. Master Class er på sitt mest overbevisende og spennende når Callas oppfordrer sine anklager for å finne dramaet bak musikken. McNally mottar i stand assistanse her fra regissør Stephen Wadsworth. hvem viser at han godt kjenner masterklassens arbeid, og har overvåket mange av dem selv på Juilliard. Spesielt morsomt å se er Callas39s tredje coaching, med den brennende Sharon Graham, spilt her av Sierra Boggess (og i den opprinnelige produksjonen av Audra McDonald. Som vant Tony-prisen for den forestillingen). Boggess, sist sett på Broadway med en halefin og i Heelys som Ariel i The Little Mermaid. har fantastisk tilstedeværelse og flott ren soprano stemme. Daly og Boggess viser seg å være ganske dynamisk paring, spesielt som de to sparer under Sharons mange abortive forsøk på å komme gjennom Lady Macbeths brevsted. Jeg må innrømme at de fleste kritikerne var mye mer positive about0160 Master Class enn jeg, og basert på den positive responsen, har produksjonen blitt utvidet til 4. september. Jeg anbefaler showet hvis du vil se en voldsom og rasende Tyne Daly, som sannelig er en åpenbaring i rollen. Og spillet er aldri mindre enn underholdende. Men som en del av seriøst drama, og en hyllest til en av gigantene i opera-scenen, er Master Class noe mindre enn mesterlig. Vennligst aktiver JavaScript hvis du vil kommentere denne bloggen.

No comments:

Post a Comment