Sunday 5 November 2017

Pro Forex Trader I Pyjamas Strategi


Hva om jeg fortalte deg at du kan lage 5K per uke på pyjamas og tøfler. Registrer deg nedenfor for å se metoden uten kostnad: Mitt navn er Keith Anderson, men jeg er mest kjent som The Trader In Pyjamas. Det er riktig jeg jobber hjemmefra, handler mens jeg bærer pyjamas og tøfler, og jeg gjør et helvete mye mer enn noen annen 9-5 jeg noensinne måtte oppleve i mitt liv. La meg fortelle deg litt om meg selv. I de siste 7 årene jobbet jeg som programmerer for en av de største forex trading software selskapene. I begynnelsen jobbet jeg med utviklingen av deres Forex-plattform, som jeg mestret i løpet av 3 år. Jeg var så god på det jeg gjorde en dag, overordnet lederen min til å jobbe med utviklingen av et topphemmet prosjekt, som vi programmerere pleide å kalle binomialhandel. Det var bare senere at jeg fant ut at vi faktisk jobbet med utviklingen av det du kanskje vet i dag som binære alternativer. I løpet av mine år på firmaet var jeg involvert i ins og outs av utviklingen av binære alternativer. Min jobb var å være en Loophole Tester. Jeg skulle hele tiden teste den binære alternativprogramvaren for å sikre at det ikke var noen måte noen kunne få en kant og konsekvent generere fortjeneste. Jeg fikk en ekte pengerskonto med endeløse prøve - og feilmuligheter. Jeg tapte bokstavelig talt ca. 136.512.456.45 ved å bruke den kontoen for å prøve å slå systemet. På det tidspunktet var jeg overbevist om at systemet var faktisk umulig å slå. Det var alt, til en dag prøvde jeg å benytte en ekstremt enkel matematisk regel som tok meg 20 minutter å lære under en annen av de kjedelige statistikklassene. Jeg brukte denne regelen for å utvikle et system. Selvfølgelig brøt dette systemet ikke hele 136.512.456.45, men hei jeg kunne generere ca 5k hver uke, for hele 6 måneder jeg prøvde det, til en dag bestemte vårt hovedkvarter at utviklingsstadiet var over, og sendte oss alle sammen programvare testere hjemme. Siden jeg ble sparket, fikk jeg også en fin avgangspakke. Etter å ha holdt litt penger på siden bestemte jeg meg for å investere disse pengene direkte i binære alternativer, og visste at jeg skulle handle nøyaktig på samme måte som jeg hadde handlet med min kompanys binære opsjonstestkonto. Det var den dagen jeg handlet 1000-drakten min til 5 par pyjamas (og tøfler) fra K-mart, og åpnet en konto med Optionbit. Og gjett hva: Du ser det nysgjerrig. Ted fant ut det - tidsreiser. Og når vi kommer tilbake, skal vi fortelle alle. Hvordan det er mulig, hvordan det er gjort, hva farene er. Trader i pyjamas Dessverre er dette produktet ikke lenger tilgjengelig. Vennligst ta en titt på lignende produkter som er oppført nederst på siden. Ekspertprogrammerer og vellykket handelsmann Keith Anderson deler med andre handelsmenn hvordan han gjør tonnevis av penger på seg bare hans pyjamas og tøfler i The Trader In Pyjamas e-book. På innsiden vil du oppdage Keiths system som du også kan bruke til å tjene så mye som 15.000 i uken fra handel med binære alternativer. Keith pleide å bare tilby sitt system gratis for å hjelpe andre å generere 5000 profitt hver uke, men det er bare systemet for nybegynnere. Hvis du vil gå pro og ha sjansen til å drastisk øke handelsavkastningen enda mer, så er den komplette Trader In Pajamas e-boken det du trenger. Her lærer du ikke bare hvordan du begynner å tjene penger og bli en annen handelsmann i pyjamas selv. Du vil også lære å tjene mer og bli mer vellykket. Mange mennesker som bruker The Trader In Pyjamas-systemet har bevist at det virkelig fungerer. Hvis det virket for dem, kan det sikkert også fungere for deg. Når du har kjøpt dette systemet, kan du få fullstendig øyeblikkelig tilgang til medlemmene 247 og begynne å lese e-boken. Du kan gi systemet et forsøk med en gang. Hvem vet Dette kan være nøkkelen til å bli rik og vellykket på handel. Alle bestillinger er beskyttet av SSL-kryptering - den høyeste industristandarden for online-sikkerhet fra pålitelige leverandører som VeriSign og Thawte. Lær morelist av forex handelsfolk i Nigeria Enkel liste over forex handelsfolk i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Gratis Web liste over forex handelsfolk i Nigeria Liste over Forex Traders i Nigeria Enkel liste over Forex Traders i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Free Web liste over forex handelsfolk i Nigeria Liste over Forex handelsfolk i Nigeria Easy liste over Forex handelsfolk i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Gratis Web liste over Forex Traders i Nigeria Liste over Forex Traders i Nigeria Easy liste over Forex Traders i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Gratis Web liste over Forex Traders i Nigeria Liste over Forex Traders i Nigeria Easy liste over Forex Traders i Nigeria Online Forex Trading Kriminell Liste over Forex Traders i Nigeria Easy liste over Forex Traders i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Free Web liste over forex handelsfolk i Nigeria liste over Forex handelsfolk i Nigeria Enkel liste over Forex handelsfolk i Nigeria Online Forex Trading kriminelle Forex Trading Gratis Web liste over Forex Traders i Nigeria Liste over Forex Traders i Nigeria Easy liste over Forex Traders i Nigeria Online Forex Trading Kriminelle Forex Trading Gratis Web liste over Forex Traders i Nigeria Artikkel Liste over Forex Traders i Nigeria Når du lærer Forex trading du vil bli pålagt å vite en eller en rekke strategier å bruke på daglig basis for å tjene penger. Når disse strategiene gir fortjeneste for deg konsekvent vil du sakte bli mer selvsikker og risikere mer inntekt med å øke størrelsen på posisjonene dine. Men når større risikoer kommer inn i spillet, må mye mer vekt legges på måtene for å beskytte din handelskapital. Dette er når du trenger å seriøst tenke på et stoppfall. For å definere, er et stoppfall et konsept som du må bruke fra den første dagen i Forex trading trening. Det er din venn og det er der for å beskytte pengene dine. Når en handel er plassert, vil du analysere tre variabler: 1. Entry price 2. Målpris 3. Stopp tappris Mens inngangspris og målpris vanligvis er dekket i et Forex trading kurs, stopper tap å være en opplevelse ledet emne . Det er imidlertid mye lettere å plassere et stoppfall enn folk tror, ​​spesielt hvis du nettopp har begynt å lære Forex trading, siden du ikke har noen referanseramme. Noen handelsfolk legger et stoppfall 10 under den forrige svingen lav eller høy, uansett hvilken strategi de er t.

No comments:

Post a Comment